vineri, decembrie 22, 2006

Poveste cu un brad



Astazi am primit de la mama un brad super fain.
Am ajutat-o si pe ea sa-si duca bradul acasa, apoi am luat bradutul meu si timp de 2-3 minute, in calatoria de la apartamentul mamei pana la blocul meu, am interactionat cu vreo 10 persoane, pe putin...
Mai intai, tiganii care vand tigari de contrabanda (zici ca esti in Mexic la noi in Tei) in fata scarii, m-au rugat sa le spun de unde l-am cumparat. Le-am raspuns intr-o doara ca l-am primit si eu de la cineva.
Apoi, o doamna in varsta mi-a urat sanatate si noroc, admirand indelung bradul din mana mea, cat timp asteptam sa se faca verde la trecerea de pietoni.

Niste oameni de bine de pe strada unde stau incarcau gunoiul intr-o camioneta Rosal. Acestia nu si-au putut stapani la randul lor mirarea si au inceput sa intrebe "tot asa de scumpi sunt brazii astia frumosi?", la care eu, nesimtit, am raspuns "Scumpi, scumpi!"

Mai incolo putin, dupa ce tot auzeam in stanga si in dreapta voci care comentau in mod sigur bradutul nemaipomenit pe care il primisem, am fost oprit de 2 domni care alegeau pe indelete niste mandarine din cutiile asezate in fata aprozarului. Le-am raspuns si lor, la fel de politicos, dar din ce in ce mai multumit. Starea relativa de mahmureala si plictiseala pe care o aveam de dimineata a disparut in doar cateva minute, gratie acestui brad extraordinar.

Si e o poveste adevarata!

P.S. Bradul din poza nu e cel atat de admirat astazi. E unul facut acum vreo 3 ani. Poze cu bradutul de anul asta, peste 2 zile, tot aici.

5 comentarii:

CRISTI ROMAN spunea...

da' ce are ba nene bradu' asta? sigur e din aur daca au sarit tiganii pe tine ma!!!

Sorin Stoian spunea...

E tare ma, pe bune!!! o sa fac poze si vei vedea ce misto e ma!

alex rostotchi spunea...

ce simti atmosfera de sarbatori tata... ai o fetisoara mai impasibila ca aia a lui droopy dog

Sorin Stoian spunea...

da, eram destul de high cred, la vremea realizarii pozei:))

CRISTI ROMAN spunea...

ba, cumetre, ti-am dat eu voie sa postezi imagini din casa mea??????