miercuri, iulie 18, 2007

Am stat în primul rând la Rolling Stones!



Aseară am stat în primul rând la concert, la Rolling Stones. Nu ştiu cum, dar am ajuns acolo, lângă gardul păzit de bodyguarzi, lângă scenă, hipnotizat apoi întregul concert de felul în care The Stones pot cânta, la 60 de ani.
Am avut o senzaţie...la prima piesă, la Start Me Up, mi-a venit în cap un gând...să-l sun pe tatăl meu şi să-i spun "tată, tată, sunt în primul rând la The Rolling Stones! Şi cântă fantastic!"...tatăl meu a murit în 2000 şi era un mare fan al muzicii rock şi al celor de la The Rolling Stones, bineînţeles. Aseară mi se părea că doar e plecat undeva, într-o ţară depărtată.

Cred că el a vrut să stau în primul rând la The Stones.





2 comentarii:

Paul Slayer Grigoriu spunea...

Cred ca e cea mai impresionanta cronica de concert. Orice ar adauga cineva e de prisos.

Sorin Stoian spunea...

multumesc mult, paul!