vineri, ianuarie 05, 2007

O pizza cu arestari!


Trebuie sa intrerupem putin relatarile din Maramures, pentru ca ieri seara s-a intamplat o faza super tare. Impreuna cu un coleg, la serviciu, ne-am hotarat sa comandam cate o pizza la o firma care aducea asemenea produse oriunde in oras. Asa ca am asteptat vreo 50 de minute sa ne soseasca pizza, adusa de un baietel din acela pe motoreta...la un moment dat, il vad pe colegul meu cum soseste cu pizza...zicand : "uite, a uitat ala sa-mi dea sosul si bautura pe care o mai comandasem, pentru ca se certa cu politistii de la poarta, intrase desteptul pe langa bariera de la intrare cu motoreta si portarii erau super nervosi!"
Nu ne-am sinchisit prea tare de absenta sosului, apucandu-ne imediat sa halim.
Dupa vreo 40 de minute insa il vad pe colegul meu, in biroul lui, band usor din Fanta pe care cel de la pizza uitase s-o livreze.
Si normal, intreb, de unde e asta? "Pai tocmai m-a sunat desteptul ala, cica - ma scuzati, veniti la poarta sa va dau si Fanta - saracul era tot la poarta intreprinderii, unde politistii de paza il arestasera!"
Colegul meu a incercat sa vorbeasca cu ei, sa ii convinga sa il lase in pace pe sarmanul pizza boy, dar nu a fost posibil. Ei asteptau "echipa de interventie" pentru a face probabil un proces verbal. L-au arestat pe pizza boy pentru ca trecuse putin pe langa bariera cu motoreta lui de "dumb and dumber" intrand in curte!
Va dati seama cat am fost injurati noi...si saracu' si-a adus aminte si de Fanta aia...

2 comentarii:

CRISTI ROMAN spunea...

Trebuie sa-l platiti dublu ba pentru cite sacrificii a facut pentru voi ma!

ice4you® spunea...

Deci in general acesti gardieni sunt niste incultii, cu scoala putina, iubitori de pulane, si care au marele noroc sa se fi inventat aceste job-uri ptr ei. Sunt convins ca daca se intampla ceva serios, ei erau absenti, exact in acel moment fiind la WC, in schimb pe prapaditul asta cu motoreta, care castiga si el un ban de o castana livrand pitzza, l-au luat pe sus, sa aiba si ei cu ce dovedi ca nu iau banii de pomana.
Damn stupid fuckers !