duminică, mai 06, 2007

O noapte...ba nu, seara "alba"

Vineri seara am profitat, impreuna cu Anda, de noaptea alba a muzeelor si librariilor din Bucuresti. Am fost la muzeul Antipa, iar acolo am surprins in graba 2-3 cadre cu osemintele de mamut descoperite la noi in Colentina, cartierul asta in care dupa milioane de ani ne-am nascut sau crestem. Intrarea la muzeu - moka! Yes!

Dupa Antipa, am fost la Carturesti, dornici de a bea un ceai bun. Din pacate ceinaria era inchisa. Nu-i nimic, am cumparat 2 pachetele de ceai, din productia lor personala (al meu, cel fotografiat este cu portocale si cacao - fantastic) si le-am preparat acasa. O punguta de ceai - 7 lei.

De la Carturesti mi-am procurat si ultimul volum aparut in romaneste dupa Gabriel Garcia Marquez - Ceas rau.


Definitia de noapte alba nu se nimereste prea bine...pentru ca desi se spunea ca vor fi deschise all night long, majoritatea muzeelor se inchideau pe la ora 22.00. Cei de la Antipa (doamnele care supravegheaza vizitatorii) d-abia asteptau parca sa plecam...noi fiind printre ultimii dintre cei care paseau pragul muzeului in acea seara. Pacat! Si mai rau decat atat, de la ghereta de termopan facuta in interiorul muzeului drept ghiseu de bilete, se auzea, cand am plecat ( pe la 21.45) muzica orientala data la maxim. Printre vizitatori, cativa straini nedumeriti...

4 comentarii:

Unknown spunea...

scuze, nu cumva ai facut scoala 45?

adina

Sorin Stoian spunea...

ba da, am fost colegi, nu?:) am facut scoala 45

Paul Slayer Grigoriu spunea...

Super ideea cu noaptea alba, nu stiam de ea. Anunta-ma si pe mine cand mai afli de chestii din astea. Frumos programul imortalizat aici.

Sorin Stoian spunea...

Da, Paul, o initiativa super...dar sper sa se repete in curand.